Missouri Whitetails - Your Missouri Hunting Resource banner

Do you make mock scrapes on your hunting property?

• Yes

Votes: 6 43%
  • No

Votes: 8 57%
  • Not yet, but I will this season!

Votes: 0 0%

Mock Scrape-additieven

739 views 16 replies 10 participants last post by  Dafish  
#1 ·
Het wordt eindelijk weer die tijd van het jaar 🙌🙌 Nog 22 dagen tot de opening van het boogschieten in Missouri!!!

Heeft iemand een geheim recept voor namaak krabplaatsen dat ze willen delen? Tips, trucs, etc.

Ik luisterde vorige week naar een podcast en ze hadden het erover hoe een van hun vrienden een soort zelfgemaakte "krabplaatsensap" maakt waarin ze hun krabplaatsen touwen dippen en ze hebben er veel succes mee om herten de krabplaats te laten overnemen.
Een andere man zei dat hij al jaren Buck Fever Forehead Gland gebruikt en erbij zweert.

Ik was gewoon benieuwd of iemand specifieke producten en/of technieken gebruikt die ze graag gebruiken bij het opzetten van namaak krabplaatsen?

Veel succes allemaal dit seizoen!! Laat ons weten of je een krabplaats hebt getagd

• Like
Reactions: 20'
#2 ·
Ik begon met het verplaatsen van wijnstokken en plaatste ze in voordelige gebieden op 20-25 meter van mijn set. Sindsdien ben ik overgestapt op touwen van hennep. Lokale bokken en hinden zullen wrijven en geur op de wijnstok/het touw plaatsen... Naar mijn mening is elke vorm van additief niet nodig en hoogstwaarschijnlijk een afzetterij...

#3 ·
Ik begon met het verplaatsen van wijnstokken en ze te plaatsen in voordelige gebieden op 20-25 meter van mijn set. Sindsdien ben ik overgestapt op touwen van hennep. Lokale bokken en hinden zullen wrijven en geur aanbrengen op de wijnstok/het touw... Naar mijn mening is elke toevoeging niet nodig en hoogstwaarschijnlijk een grift...
Kon het er niet meer mee eens zijn! We hebben er een paar van geurtjes op gedaan toen we ze voor het eerst ophingen, puur omdat ik het al bij me had. Daarna heb ik de natuur zijn gang laten gaan.

#6 ·
Ik heb vorige week de wijnstok toegevoegd waar de bok aan ruikt. Je kunt de oude boven zijn middenrug zien. Ik heb het waarschijnlijk met blote handen gedaan, maar dat joeg hem niet weg. View attachment 256579
mooie bok! ziet er ook uit als een goede plek.
Ik heb al mijn touwen met blote handen gedaan lol, ik dacht niet eens aan handschoenen totdat ik er al 2 had opgehangen #facepalm

#5 ·
Het touw-ding is de grootste rage van de afgelopen jaren. Ik was vorige week in de lokale winkel en er waren 4 verschillende bedrijven met hun hennep touw en geur pakketten. Ik denk dat het Tink's was, het was gewoon een touw dat zei dat de herten worden aangetrokken door de hennep geur.

Ik denk dat het wijnstok/touw ding werkt voor waar je de perfecte boom hebt maar geen bestaande schraap plekken. Ik "fris" geen bestaande schraap plekken op. De herten weten waar ze zijn.

Tip van de dag? Ik schreeuw niet naar de herten om ze te stoppen, want ze stoppen en kijken recht naar je toe. Meestal verbergen ze de vitale organen. Wat ik doe, dit werkt zelfs voor jagers met een geweer op 200 meter. Leg een geur "wieken. doek, wattenbolletje" ongeveer 10 meter stroomopwaarts van waar ik wil dat de herten stoppen voor een schot. Met een voedselgeur, zoals Vanille, of mijn favoriete 307, geen enkele bronstige hinde. Als ze langslopen, ruiken ze het, stoppen en draaien hun hoofd ernaar.
Geeft je ook tijd als je hebt geslapen of een boek hebt gelezen, aan het sms'en bent enz. het geeft je tijd om je wapen te pakken en een schot te lossen.

#7 ·
het touw-ding is de grootste rage van de afgelopen jaren.
Ik was vorige week in de lokale winkel en er waren 4 verschillende bedrijven met hun hennep touw en geur pakketten.
Ik denk dat het Tink's was, was gewoon een touw dat zei dat de herten worden aangetrokken door de hennep geur.

Ik denk dat het wijnstok/touw ding werkt voor waar je de perfecte boom hebt maar geen bestaande schraap plekken. Ik "fris" geen bestaande schraap plekken op. De herten weten waar ze zijn.

Tip van de dag? Ik schreeuw niet tegen de herten om ze te stoppen, want ze stoppen en kijken recht naar je toe. Verbergt meestal de vitale organen. Wat ik doe, dit werkt zelfs voor jagers met een geweer op 200 meter. Plaats een geur "lont, doek, wattenbolletje" ongeveer 10 meter stroomopwaarts van waar ik wil dat de herten stoppen voor een schot. Met een voedselgeur, zoals Vanille, of mijn favoriete 307, geen enkele bronstige hinde of iets dergelijks. Als ze langslopen, ruiken ze het, stoppen en draaien hun hoofd ernaar.
Geeft je ook tijd als je hebt geslapen of een boek hebt gelezen, aan het sms'en etc. het geeft je tijd om je wapen te pakken en een schot te lossen
Kon het er niet meer mee eens zijn. Ik heb het afgelopen jaar zoveel "mock scrape kits" zien adverteren of kopen, het is waanzin! Een geweldige tijd om in die nichemarkt te zitten 😂

Bedankt voor de tip van de dag!!

#13 ·
Ik gebruik al jaren nep-schraapjes met druppelaars met hertenurine. De beste zijn in gebieden waar altijd natuurlijke schraapjes waren. Ik zet ze meestal neer voordat bokken serieus worden met het maken van schraapjes. Ik plan mijn jachten eromheen... ik gebruik ze gewoon als een andere manier om bokken te lokaliseren en te patroon te maken nadat de zomerse vrijgezellengroepen zijn uiteengebroken.

#14 · (Edited)
Ik heb dit touw een paar dagen geleden opgehangen bij de perfecte boom voor de boomhut. Er is een schraap aan de andere kant van het veld. Ik heb het Poison Ivy en de jeukweek eronder verwijderd, omdat ik de Poison Ivy mee naar huis had genomen ;) Een paar aanstormende booners hebben het vanochtend bezocht
Image