Missouri Whitetails - Your Missouri Hunting Resource banner

Een paar primeurs en een persoonlijk record.

1 reading
801 views 25 replies 23 participants last post by  DADAKOTA  
#1 ·
Vorig jaar was het super zwaar op onze plek op Paw Paws plaats. Ik had verschillende keren gezeten zonder een enkele kans tijdens het boogseizoen. Ik heb wel een geit geschoten tijdens het geweerschieten vanaf een andere plek. Het was behoorlijk ontmoedigend om al dat werk in een schuilplaats te steken en geen enkel schot te lossen lol. Het hert van gisteren is de eerste uit de nieuwe schuilplaats, bij de eerste keer zitten van het seizoen. Dit was ook het eerste hert dat ik met deze kruisboog heb geschoten. Het is een Killer Instinct Furious Pro 9.5. Hij werd me gegeven door een familielid dat er gefrustreerd mee was vanwege enkele kwaliteitscontroleproblemen van de fabrikant. Ik heb er behoorlijk wat tijd aan besteed om hem te herbouwen en in te stellen. Tot slot, hoewel dit helemaal geen groot hert is, is het de grootste die ik ooit met booguitrusting heb geschoten. (Debatteer dat ergens anders). Ik ben meer dan blij met dit hert. Het geeft me ook tijd om op andere dieren te jagen als ik het kan inpassen tussen bruiloften, kerk en ministeriële evenementen. Dank God voor deze zegen.
Image
Image
Image
Image
Image
Image

#2 ·
Goed gedaan meneer... goed gedaan.

“En God zei: ‘Zie, Ik heb ulieden gegeven al het kruidzaad, dat op de ganse aardbodem is, en alle bomen, waarin vrucht van den boom, die zaad geeft; het zij u tot voeding.’” – Genesis 1:29

#12 ·
Allereerst gefeliciteerd!

Waarschijnlijk, omdat de stand vorig jaar nieuw was, waren de herten er nog niet aan gewend. Het jaar erna gaf hen de tijd om eraan te wennen, en het stoorde hen deze keer niet.

• Like
Reactions: Pastor
#18 ·
Gefeliciteerd met vers hertenvlees. Mijn KI-scheepsanker zou net worden weggegooid. Uiteindelijk dure ingebouwde bouten gekregen, maar nu houdt het 3" groepen op 60Y. Wat was er nodig om uw KI te laten schieten?
Ik heb wat onderdelen die de pees aten aangepakt. Ik moest de scherpe rand waar de pees op ligt afslijpen om te voorkomen dat de pezen werden doorgesneden.
Image
Image
Image

gebroken stijgbeugel
Image

Heb de waardeloze scope vervangen en de scheve picatinny rail rechtgezet. De afbeelding aan de rechterkant laat zien hoe ver deze afweek.
Image
Image

De kabelgeleider was ook ondersteboven gemonteerd. Het was jammer dat zo'n mooie boog zo slecht geassembleerd was. Het is nu een beest. Als ik hem had meegenomen, had ik een terugbetaling geëist, maar omdat hij me cadeau werd gedaan, was het de moeite waard om eraan te werken. Ik heb uiteindelijk gratis een heel mooie kruisboog gekregen.