Vorig jaar was het super zwaar op onze plek op Paw Paws plaats. Ik had verschillende keren gezeten zonder een enkele kans tijdens het boogseizoen. Ik heb wel een geit geschoten tijdens het geweerschieten vanaf een andere plek. Het was behoorlijk ontmoedigend om al dat werk in een schuilplaats te steken en geen enkel schot te lossen lol. Het hert van gisteren is de eerste uit de nieuwe schuilplaats, bij de eerste keer zitten van het seizoen. Dit was ook het eerste hert dat ik met deze kruisboog heb geschoten. Het is een Killer Instinct Furious Pro 9.5. Hij werd me gegeven door een familielid dat er gefrustreerd mee was vanwege enkele kwaliteitscontroleproblemen van de fabrikant. Ik heb er behoorlijk wat tijd aan besteed om hem te herbouwen en in te stellen. Tot slot, hoewel dit helemaal geen groot hert is, is het de grootste die ik ooit met booguitrusting heb geschoten. (Debatteer dat ergens anders). Ik ben meer dan blij met dit hert. Het geeft me ook tijd om op andere dieren te jagen als ik het kan inpassen tussen bruiloften, kerk en ministeriële evenementen. Dank God voor deze zegen.